منتديات قمر
اهلا بكم في منتديات قمر
اخي الزائر نرجو منك ان تكون من اسرتنا الصغيرة وان تسارع بلستجيل ....الأدارة
منتديات قمر
اهلا بكم في منتديات قمر
اخي الزائر نرجو منك ان تكون من اسرتنا الصغيرة وان تسارع بلستجيل ....الأدارة
منتديات قمر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات قمر

شبكة النسر السوري

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

تحتاج لمساعدتكم

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
elkaseh

elkaseh

تحتاج  لمساعدتكم Empty
مُساهمةموضوع: تحتاج لمساعدتكم   تحتاج  لمساعدتكم Icon_minitime1الإثنين نوفمبر 28, 2011 10:08 am

انا وحبيبي في ضياع بواسطة - عذاري
تحتاج  لمساعدتكم 3
تعرفت بشاب واعجبت به لدرجة اني تمنيت ان لا افارقه وتطورت علاقتنا واحببنا بعض ولدرجة اننا عاهدنا انفسنا ان لا نفارق بعض ولكني عندما طلب مني ان يتقدم لخطبتي ترددت لا اعرف لماذا فعلت هذاوطلبت منه ان يتمهل ولكنه رفض واحسست انه بدا يتغير من ناحيتي لم يعد يتصل بي مثل الاول و ارسل لي رساله بعد3ايام وقال فيها اني ساخسره للابد وظل فتره لم يتصل بي ثم عاود الاتصال مره اخره وقال لي حاولت ان انساك واقتل نفسي لم استطع ارجو ان تتفهمي موقفي وكنت انا طول فتره انقطاعه عني وعدم رده علي اني فقدت نصفي الاخر حاولت ان انساه لم استطع المشكله انه لم يكلمني بعد بل يرسل رسائل فقط وانا اشعر بحسره كبيره واصبحت عصبيه ولااريد ان اكلم احد و اعتكفت لوحدي فتره طويله لدرجه اني مرضت ولم يعرفوااهلي ما السبب وزاد الطين بله انه تقدم لخطبتي صديق ابي و رفضت بعدة حجج ولم ارغب بالبقاء مع اهلي ثم تقدم لخطبتي ابن عمي و رفضته هو الاخر لكن اهلي وقفوا ضدي ولم يستمعوا لي بحجة انه قريبي عاودت الاتصال بحبيبي اكثر من مره ولم يجيب وتركت له عدة رسائل بعد يومان قال لي هل انتي مستعده لمواجهة اهلك قلت له بلى يجب ان تتقدم لخطبتي بسرعه وعندما جاء استقبله ابي وقال له انه اعطى عمي كلمه وابن عمها اولى بها اسودت الدنيا في وجهي وفكرت في الانتحار والهروب وعدة اشياء اخرى لكني قلت ما ذنب اهلي اذا فعلت هذا اعلم ان قصتي مثل المسلسلات ولكن والله العظيم اكاد اجن لا اريد غيره لا اعلم ماذا افعل موعد الخطبه بعد اسبوعين ساعدوني ارجوكم كي ارجع انا وحبيبي لبعضنا انا خائفه جدا وقداهلكني البكاءوجفت دموعي لم اعد اركز في شيء وضعف جسمي دوائي هو وجودي مع حبيبي انااحتاجه وهو يحتاجني ماذا افعل افيدوني ارجوكم
اميرة بحر الالماس
مٍـٍدٌٍيٍـٍـٍرٍهٍ اٍاألٍـٍمٍـٍنٍـٍـٍتٍـٍـٍدٌٍىٌٍْ
اميرة بحر الالماس

تحتاج  لمساعدتكم Empty
مُساهمةموضوع: رد: تحتاج لمساعدتكم   تحتاج  لمساعدتكم Icon_minitime1الإثنين نوفمبر 28, 2011 1:52 pm

هلا اختي

اسمعي بنصيحتي

كلمي ابن عمك قوليلو انته متل اخويا ومقدرش اتعاشر معاك

وبيصراحه بقلبي شي تاني فأرجو ان تتفاهم مني وتقدر موقفي

وقوليلو كمان هل انته تستطيع الجواز وانته ليس راضي

فأني معتبرتك كأخ وانشاءالله رح يتفاهم معاكي ابن عمك

وربنا يوفقك في اللي بالك

تمنياتي لك بالسعاده الابديه
elkaseh

elkaseh

تحتاج  لمساعدتكم Empty
مُساهمةموضوع: رد: تحتاج لمساعدتكم   تحتاج  لمساعدتكم Icon_minitime1الإثنين نوفمبر 28, 2011 4:52 pm

الو

من اين تاتي بالكلمات الحلـــــــــوة

أنتي رائعــــــــــــــــــــــــــــــــة

ومشكورة على النصيحة االغاليـــــة
اميرة بحر الالماس
اميرة بحر الالماس

تحتاج  لمساعدتكم Empty
مُساهمةموضوع: رد: تحتاج لمساعدتكم   تحتاج  لمساعدتكم Icon_minitime1الثلاثاء نوفمبر 29, 2011 2:57 pm

ربنا يخليك

دا واجبي اوقف مع اخواتي المسلمات

وبعدين دا جواز

يعني عشره عمر ولازم هيا تقتنع بالانسان اللي حتعيش معاه
كابو
عضو فعال
عضو فعال
كابو

تحتاج  لمساعدتكم Empty
مُساهمةموضوع: رد: تحتاج لمساعدتكم   تحتاج  لمساعدتكم Icon_minitime1السبت يونيو 16, 2012 12:45 am

مش بقولك مواضيعك ممتازة تستاهل استاذ احمد
امير المصري

امير المصري

تحتاج  لمساعدتكم Empty
مُساهمةموضوع: رد: تحتاج لمساعدتكم   تحتاج  لمساعدتكم Icon_minitime1الأحد يوليو 08, 2012 4:56 pm

اعملى الى ندى قالتلك عليه ولو ابن عمك طلع غلس Suspect وصمم بردو انو يتجوزك اهربى معا حبيبك ومن هنا تبدء المطارده Very Happy ابن عمك دمه يفور ويحمى باباكى عليكى وباباكى دمه يفور بردو يجمع شوية بلطجيه بالعدة بتاعتهم Twisted Evil ويفضلو يطاردو فيكم وينجحو انهم يمسكو حبيبك وحان موعد الحسم No ابن عمك يقوله الموزة دى بتاعى يا معلم وحياة امى لوريك الى ياخد منى حاجه بعمل فيه ايه Mad ويفضل يضرب فيه يضرب فيه والواد اتهرا ضرب ياعينى Sad ابوكى بقا يجى يبصلك وهوا وشه احمر Embarassed ويروح خبطك قلم وشك يبقا احمريكا Embarassed حبيبك يشوفو يقول كدا غلط يامعلمين انا انضرب ماشى هيا لا pirat وينزل ضرب فى باباكى وابن عمك لغاية اما يبنلهم اصحاب دا ان بانلهم اصلا Laughing ويجى يطمن عليكى انتى كويسه يا حبيبتى اه ياروح انا تمام بس ايد بابا تقيلة شويه Basketball اوبا باباه يصحا بعد ما اطحن يلطح المسدس عشان يموت الحبيب Mad اوبا انتى تشوفيه تروحى زقاة وواخده الطلقه مكانه pale باباكى وشه يحمرا اكتر Embarassed ويتفزع ويجى جرى عليك بنتى حبيبتى مالك قومى وربنا ماكان قصدى فيك كان قصدى فى الواد ده الى خطفك منى وربنا لمعرفك ياض Mad تروحى انتى قايلاله بابا هوا دا الى انا حبيته من اول وكان بينا قصة حب جامده وكان عايز يتقدملى من اول وانا الى كنت خايف منك Neutral وقالت لبن عمى التنح الغلس وبردو معبرنيش وربنا لوريه بعد ما اقوم Evil or Very Mad وهوبا تبان الحقيقة وابوها يعرف ويقول لحبيبك يابنى انا لو لفيت عمرى مهلقيش لبنتى عريس زيك queen وهوبا تتجوزو وتعيشو فى تبات ونبات وتخلفوا صبيان وبنات انتهت القصة Laughing

معا تحياتى Laughing هموت واعرف ابن عمها بعد الضرب الى خده راح فين Laughing

تحتاج لمساعدتكم
صفحة 1 من اصل 1